ترفندهای خلاقانه کشیدن خط چشم

ترفندهای خلاقانه کشیدن خط چشم

آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که در کشیدن خط چشم و سایه چشم حرفه‌ای مشکل دارید و نمی‌دانید کدام مدل مناسب چهره شماست؟ از گذشته تا به امروز، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آرایشی برای خانم‌ها کشیدن خط چشم و سایه چشم است که به دقت و مهارت بالایی هم نیاز دارد. علاوه بر این، کشیدن خط چشم و سایه چشم زیبایی چشم‌ها را دو چندان می‌کند. به همین دلیل است که در این مطلب از موتن رو تصمیم گرفته‌ایم چند ترفند خلاقانه برای کشیدن این دو محصول آرایشی معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از سخت‌ترین بخش‌های آرایش چشم که زمان زیادی را از خانم‌ها می‌گیرد، کشیدن خط چشم است. برخی از خانم‌ها اصلا کشیدن آن را بلد نیستند و معتقدند کاری غیرممکن است؛ اما از آنجا که خط چشم مهم‌ترین تاثیر را در زیبایی چشم‌ها دارد، در ادامه چند مورد از خلاقانه‌ترین ترفندها را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا از انجام این کار لذت ببرید.

کشیدن خط چشم با استفاده از تکنیک نقطه چین

آن دسته از خانم‌هایی که دلشان می‌خواهد چشمان گربه‌ای داشته باشند یا خط چشم آن‌ها دنباله‌دار باشد، باید از تکنیک نقطه چین استفاده کنند. نحوه استفاده از این تکنیک خلاقانه به این صورت است که باید به کمک یک مداد کمرنگ، محدوده خط چشم و میزان دنباله آن را مشخص کنند و سپس نقطه‌ها را به کمک خط چشم به هم وصل نمایند.

کشیدن خط چشم با استفاده از کانسیلر

از آنجا که ممکن است هنگام کشیدن خط چشم دست‌ها بلرزد و نتیجه کار کج و ناهموار شود، می‌توان بعد از کشیدن خط چشم، نواحی ناهموار را به کمک گوش پاک کن، کانسیلر و پاک کننده آرایش اصلاح کرد. برای انجام این کار، گوش پاک کن را به پاک کننده آرایش بزنید و قسمت‌های اضافه خط چشم را پاک کنید؛ سپس روی قسمت‌های پاک شده کانسیلر بزنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.