چگونه چربی دور کمر را آب کنیم؟

چگونه چربی دور کمر را آب کنیم؟

کمر ورزیده و عضلانی می‌تواند اعتمادبه‌نفس شما را افزایش دهد و بدنتان را استوارتر کند. از آن‌سو، داشتن کمر پهن که با چربی پوشانده شده، نه تنها ممکن است ظاهر شما را خراب کند، بلکه ضررهای فراوانی برای سلامتی دارد و شما را به مشکلات گوناگونی دچار می‌کند. بسیاری از مردان و زنان به دنبال راهکارهای گوناگونی برای کاهش چربی‌های دور کمر می‌گردند و به همین دلیل ترفندهای زیادی را امتحان می‌کنند.

ولی برای این کار به انجام کارهای عجیب و غریب و مصرف داروهای مختلف با عوارض جانبی خطرناک نیازی نیست؛ در حقیقت، شما تنها با ورزش کردن و داشتن یک رژیم غذایی مناسب هم می‌توانید از شر چربی‌های دور کمر خلاص شوید.

بیشتر مردم ممکن است تنها روی یک بخش از بدنشان تمرکز کنند و بخواهند چربی‌های همان بخش را از دست بدهند؛ برای نمونه، کاهش چربی‌های دور کمر، شکم و بازوها اهمیت بیشتری برای مردم دارد. اگرچه با انجام تمرین‌های مخصوص همان اندام‌ها هم می‌توانید تا حدی به نتیجه برسید، ولی شما باید چربی‌های سراسر بدن را با کمک تمرین‌های هوازی، قدرتی و مصرف غذاهای سالم از دست بدهید.

بنابراین، باید یک دید کلی داشته باشید، زیرا بدن به گونه‌ای طراحی شده که برای سوزاندن چربی‌های همه‌ی اندام‌ها کار کند و شما نتیجه‌ی کار را می‌توانید در سراسر بدنتان ببینید. هدف شما باید ساخت ماهیچه و شکل دادن به آن باشد. یعنی با کمک تمرین‌های قدرتی از جمله وزنه زدن و تمرین‌های تناوبی و تنشی به تقویت ماهیچه‌ها بپردازید، سپس به سراغ تمرین‌های هوازی از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا بروید تا چربی‌ها را کاهش داده و ماهیچه‌ها را به نمایش بگذارید. با ترکیب این تمرین‌ها می‌توانید به اندامی که آرزویش را دارید دست پیدا کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.